// tisdag

god dag mina kärare läsare ( :
vaknade lite sent idag, eftersom jag sover som en stock
när jag snackar med bjelk kvällen innan, heh. kom till
skolan kl 9 tsm med linda, nyhetsprat somvanligt på
morgonen, fram till ungefär tjugo över 9, sen va de att
sticka ner till ån med klassen, la där och stekte, riktigt
skönt! :) efter de va de lunch, över god mat, fiskgratäng
med potatis OOOHJA! :D fast carro snodde all mat ;) haha.
sen tog jag bussen hem med carro, så skulle vi bada
men vädret blev lite unkigt för de :/.. får se hur de blir snart,
ska iaf göra en stor städning här inne idag tror jag ( : ,
för imron kommer jag inte orka, eftersom vi ska till
tosselilla med klassen och gissa vem som e pepp?
JO JAG! riiiktigt pepp! kommer bli så jävla fett ! (:
bilder kommer vill jag lova er gullungar :D, vad som
händer idag vet jag nt än? =)  blir väl att va hemma 
som vanligt 8-) hehehe. skriver uppdatering ikväll!
kösssss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0