//. torsdag

chacha! :D
denna dagen har varit helt okej : ), vaknade, efter
en halv timme ungefär ringde bjelk och berätta att
han va ledig från jobb idag, så åkte till han så lekte
vi med johanna& tim också, satt hemma hos tim,
och snackade och så, sen stack jag och bjelk hem
till han och mös lite, sen gick vi tbx till johanna& tim
sen åkte vi fyra in till lund, så in på bk där tim beställde
10 hamburgare, ( HAHAHA! som han sa jag skulle
skriva på min bilddagbok ^^ ) , sen träffa jag på wirre&
rebecka, så blev att ta bussen hem med wirre och
nu ska jag bara chilla här hemma : ), & fy fan va de
känns som man blivit sedd av mååånga idag :| av
andreas& dag, känns som de va ngn till men kmr
inte på fler haha, känns som många iaf :D, hahaha!
menmen, tack för idag små igelkottar (fråga nt var
jag fått igelkottar ifrån, fick de på huvet HAHAHA! )
kösssssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0