//. torsdag

hej& god kväll och allt sånt,
denna dagen har varit ball, vaknade, sen åkte jag, pappa& louize
in till lund, fikade hos storasyster, sen stack vi ner till stan och sånt
shiit, sen kom vi väl hem kl tre och annie skulle komma kvart i fyra
så det va stressa som fan sen möta wirre sen mötte vi annie, sen
chillade iv lite där vid bussarna, sen stack vi hem till mig, så lyckades
jag övertala mamma& pappa att låta mig åka imron yeey (h), hehe.
sen stack vi till centrum och käka pommes hehe, sen stack vi ner till
ån och chillade där en stund, sen stack vi hem till mig& börja moblera
om hahahahah riktigt sjuka! sen följde vi annie till bussen, sen stack jag
och wirre till strippen, AS DRYGT! menmen, sen tog wirre bussen hem
sen stack jag in till maxi och handlade en energi dryck höhö, sen fick
jag åka med bussen till centrum, hem fixa klart rummet, och kickan är
här och han e över sjuk jag svär! hahahaha! nej nu ska jag däcka, upp vid
halv åtta eller ngt imron, JOBBIGT! jaja fuck de, skriver nog inte imron,
får se om jag hinner, annars ha en skit bra midsommar!
kössssssssssss <3


Kommentarer
Postat av: annie den tuffe

me like you baby :$<33

2009-06-19 @ 11:38:53
URL: http://anniegranquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0