//. torsdag

idag är det torsdag, solen skiner inte idag, triiiiist! men de
e varmt som fan ändån och de är skönt, riktigt skönt! :) när
jag vakna imorse hade jag ett missat samtal från bjelk, så
ringde upp han eftersom han nt svara på sms 8-), jaja,
whatever, ska sluta tjata nu iaf! iaf, har prec fixat mig, och
ska snart in till lund med carro, hem till philip& malin :D,
riktigt trevligt, längesen man träffa dom ju :/.. när jag kmr
hem blir det nog att träffa wirre, skulle egtnligen göra de
ju, men hade redan frågat carro i förrigår om jag fick följa
med henne idag, så nu hade jag fixat cash och allting, så
ja :/ . menmen uppdatering kommer sen!
kössssss <3



kärlek till denna låten! riiiikitgt mysig ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0