' tosselilla

hejsan :D, nu är jag hemma, senare än vanligt, två timmar tillochmed! usch, men man
kan lätt säga att det va värt de : ). har haft vädligt skoj idag, varit på tosselilla med klassen
myyyysigt! vi åkte karuseller, körde go cart, åkte "tåg" HAHA!, grillade, badade& åt glass! 
linda va så snäll så hon bjöd mig på en (a) muuums :D. vädret va inte direkt så bra, men
fick duga, det va klart, sen börja de spö regna, sen blev de klart, sen regn, sen klart& då
badade vi, sen böjade de hagla :S, tur man hade gått upp : ) , fick kramp i min fot när jag&
linda bytta om, och sen åkte vi karusell efter och då kom de tbx och nu gör de fortf ont :(, 
såååå tragiskt (aa'  , jag orkade inte lägga in en bild efter en, så dom kommer såhär.



hheheh ni får ursäkta andra bilden :$ hehehe.



såhär ja. dagen har varit skoj! tack till exakt alla som va med!
jag vet nt vad ni tycker men jag tycker de va för jävla skoj : ))

Kommentarer
Postat av: Ingela plingela

EN SUPEROLIG DAG!! // Ingela

2009-06-03 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0