//. uppdareting!

god kväll :),
dagen har inte varit så interssant direkt, varit hos läkare och
sånt som sagt, fick tabletter, som jag med skrivit, de hände
lite saker innan som fick mig att bli cp i huvet, så jag tog en
tablett, sen skulle jag vila, då kändes de som allt slog på mer
för så fort jag la mig börja alla never ryka i amrar& ben och
andningen blev konstig, så jag gick upp igen, fick ut i hallen
sen ut i köket, sen ställde jag mig i vårt storarum, sen gick
jag in på rummet och satte mig lite vid datan, sån locka jag
mitt hår, eftersom jag ska ha det lockigt imron :), sen åt jag,
då börja jag känna av tabletten, börja smaska för jag nt orkade
anstränga mig, sen släpade jag benen eftermig när jag skulle
plocka av min tallrik och de, sen ut och röka och sen däcka
jag som en sten! sov ngn timme, kollade inte klockan, men
vaknade vid 8 kanske, carro va inne och sa till mig sjukt många
gånger kändes de som, jag va heelt död! sen åkte jag till
strippen med carro, jätte kallt :(, men träffade lite folk iaf, och
jag såg helt drogad ut tackvare tabeltten :( HAHA! stckars mig (a).
nej nu ska jag måla min naglar, sen ut och ta en kvälls cigg
sen sova, sista dagen i skolan imron ju : ) hehe. hörs imron, 
sov gott sötnosar :D 
kössssss <3 


Kommentarer
Postat av: mamma

vi får hoppas det blir bättre nu när vi vet hur vi ska hantera dina attacker... men det bara för det kan du inte göra som du vill. du fick chansen idag igen så får vi väl se hur det går...

förstår inte varför du alltid ska åka till han. för oss ser det ut som han utnyttjar dej.... om om han skiter i dej om du inte tar dej dit!!

2009-06-05 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0