' var finns dom?

var finns dom? var finns alla som sa att dom skulle
stötta en? var finns dom som sa att dom skulle hjälpa
mig när jag hade de svårt? de ända alla säger är " ja,
jag förstår" , men visst de finns ett få tal som snackar
med mig om de, som inte bara säger "jag förtår eller,
de kommer bli bra" jag har försökt få det bra i 17 år nu,
tror ni de har gått? tror ni de går nu helt seriöst? visst,
dom flesta ser mig som en skit glad tjej, men inte en
jävel ser min insida, jag är grå, jag är tom, jag känner
inget, sen fattar ingen att när jag är med bjelk de är då
jag mår som bäst! det är då jag ler som aldrig annars,
min skäl skriker av tomhet utan honom, mitt hjärta hugger
av smärta! jag vill kunna le, jag vill kunna skratta, utan
att mitt inre ska göra ont av falskhet, jag börjar röka pga
att jag mår skit, pga att det va min ända sanna vän! förr
eller senare lämnar alla, men jag tackar gud för dom
få som verkligen finns för mig, jag ser vilka de är& ta åt
er om ni vill. men nu ska jag klara detta, jag ska bli clean&
jag ska fixa livet och njuta av kärlek& bara livet i hel helt,
visst saknar man alla flummiga stunder, ett år, lite då& då,
bara de ger saknad! jag saknar weedet, visst gör jag de,
men jag ska klara detta, jag ska skita i att hålla på att
fuuucka upp mitt liv! dags att börja leva i verkligheten och
ta problemen som dom kommer! oh god! de kmr bli hårt!



TACK OCH HEJ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0