' (w)

jag sket i alla andra, ingen annan än du va ngt för mig,
du är det väckraste i världen, och gjorde mig till en annan
person, jag älska dig, du älska mig sen drog du.. jag ville
va med dig länge till, jag är inte nöjd med denna tiden,
pga en sak, men de skulle inte komma ut, så det e fuck de..
jag läste ditt sms som börja "det är bättre de är slut" efter
bara den delen brast jag ut i tårar, det kändes som en kniv
i mitt hjärta, jag älskar dig, jag har menat varje ord jag sagt.
jag känner mig förlamad och vet inte var jag ska ta vägen,
jag skakar i hela kroppen det känns som jag ska spy så
dåligt jag mår! jag vet att detta är svårt för dig med, men
vafan ska jag göra? säg mig de, vad jag jag säga? var
ska jag ta vägen? ta mig från helvtet ngn gång! trodde
gud hade gett mig en ny chans i livet att må bra, men
sagan fick snabbt ett slut, 48 dagar va det du& jag plus
nbgr till innan dess, nästan två månader och vafan
ska jag göra nu? vad har jag nu att va glad för? tårarna
bara rinner och rinner och jag vill bara försvinna! :'(
KISS MY PAIN AWAY!

Kommentarer
Postat av: johanna.

jag finns för dig gumman. loveu <3

2009-06-22 @ 17:34:47
URL: http://jjohannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0