' you don't want to come back.

jag älskar dig andreas bjelk.
eftersom jag ska försöka att låta bli att skriva så mk
till han ska jag skriva här ist, för jag vill att alla ska veta
detta. jag hade en pojkvän, han va den bästa i mitt liv,
mitt allt om inte mer! han va helt underbar helt enkelt.
jag älskar honom ngt sjukt, men det tog bara stop, jag
fatta inget, de känns som jag är i en dröm och allt kmr
va bra imron, men jag önskar för mk, jag förtjärnar nt
dig, jag kmr va rädd för kärlek igen och aldrig våga
satsa, jag ville ha äkta kärlek, sån som stanna, jag va
reda för att satsa stort och trodde du också va de, &
jag vet att detta är jobbigt för dig med som sagt, men
du verkar nt bry dig utan tycka jag e tjatig, men andreas
jag vill bara att du vet att jag älskar dig, jag är helt fuckt
så jag hade kunnat skriva en roman om alla underbara
mínnen vi skapat, men nej! FY FAN! snart kmr tårarna
igen :'( kommer inte kunna sova, måste höra din underbara
röst! vill få sms av dig, vill kunna stå framför dig och krama
dig som förr, i en evig het och kyssa din hals och du min,
ärligt talat ska det verkligen vara slut? JAG VILL INTE :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0