' ångest

nu ska jag beklaga lite, eftersom jag har en jävla ångest! 
jag satt och kollade egensom saker som jag hade kvar i 
engelskan, och högen va dubbelt så tjock som de jag redan
gjort skulle jag gissa på, men de va inte alls mycket, jag vet 
innerst inne att jag skulle kunna klara av det om jag hade 
jobbat i skolan och inte suttit vid datan ist, det vet jag! men
nu har jag inte gjort de och betygen blir satta på måndag 
eftersom vi slutar nästa freda som kommer, aldså nästa 
vecka dåva, och jag har tagit hem ett häfte, plus två läs 
uppgifter& ett annat skit, som jag ska göra under helgen, 
visst, min läarare sa att riken e stor att jag inte kommer få
godkänt, men gör jag de så har jag de gjort, och blir de nu
iv nästa år med, så ska jag klara de! för då har jag inte alls
mycket att göra, saken är den att jag har alla nationella 
kvar också.. så nu ska jag snart sätta mig och jobba lite
i häftet, sen ska jag ha gjort klart de till måndag sen ska
jag göra testet på måndag har jag bestämmt mig för! : )
och jag kanske har tänkt för negativit när de gäller min
engelska, jag har tänkt hela tiden att jag inte kommer
klara de för de är si och så svårt, men när jag kollar på
vad jag fått för betyg på en höruppgift och på mina andra
test så har jag fått bra på dom! så tänker jag possetivit
klarar jag de tillslut de vet jag! önska mig lycka till iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till snäckan, du kommer klara detta! :) <3

2009-05-29 @ 16:02:31
URL: http://maalinakesson.blogg.se/
Postat av: Ingela plingela

Kämpa på snäckan. Jag vet att du kan!!!



// ingela

2009-05-29 @ 17:09:13
Postat av: Moster J

YOU CAN DO IIIIT!!!!! :oD

2009-05-30 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0