//. fredag

äntligen freda, skönt som fan! vet fortf inte vad som händer idag eller helgen,
eller idag vet jag ungefär, om de nu blir som planerat vilket man får hoppas ju :)
jag har sjukt ont typ vid bröstet, och varje gång de hugger till börjar mitt hjärta
slå som faaan! är sjukt rädd, och undrar vad de kan va, kan få sån från och till
hela tiden, men de e väl inte lönt att snacka med mamma om de iaf för de
är väl bara ngt jag är orlig över ngt eller nått sånt, som vanligt 8-) taah..
tro vad ni vill, jag är rädd iaf!
sitter i skolan nu, är riktigt trött, lyssnar på medina - sagland om& om
igen, den är så jävla skön! efter skolan ska jag hem och sova, om
det inte blir som planerat som sagt.. blir inte chokad, tyvärr.. :/
har bara varit på denna lektionen idag, kom försent sen vänta jag
på linda, så hade vi rast när hon kom, sen efter denna lektionen har
vi lunch, sen brukar de va att vi kollar film, men de pallar jag nt,
isf sticker jag hem ist om man måste se filmen.. aja, skriver
antagligen när jag kommer hem eller ikväll eller bara senare
helt enkelt! :) nu ska jag lyssna vidare på musiken och snurra
runder här på datan :) hehe.
kössss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Vi har massor av muskler kring hjärtat som bråkar med oss ibland. Inget att oroa sig för Pillan.. :o)

Kram

2009-05-29 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0