' grillfest (lördag)

då blev de inte att nisse kom igår, men han kommer nog idag.
va på grillfest med carro igår i lomma, det började segt eftersom
man bara kände david, hanna& roger där, men sen kom man 
igång när ölspelet börja, först banga jag ölspelet men sen e 
det så jävla kul, så jag bagngade inte mer :D, här kommer iaf
lite bilder från gårdagen, och eftersom jag inte kan allas namn
så blir de icke så mycket namn inlaggt här hehehe (:


martin skulle sätta upp myggnät, hehe


jag hade skoskav, och såhär fick de se ut "/


jag& caroline, lagom på liran hehehehe ^^


marlene, linda, jimmy& carl-erik(?) han sa att han hette så iaf :) HAHA
shii vet jag. 

 
detta får bli den avslutande bilden :)& jag skulle skriva här
att david söker en snäll& underbar tjej, & han är själv mk
snäll& underbar, men han e tyvärr beroende av sin bil, BMW
också för den delen :(, heheh. ring 112 om ni är intreserade :).

men tack för igår alla, (carro hjälpte mig med namnen, därför kunde jag :$
hehe, ) alla blev lagom på liran ju, men vissa för mk haha :), hoppas ni
hade skoj resten av kvällen iaf :). ses på lördag alla :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0