' looooove <3

my dear love, du är det finaste i hela världen, det e helt obeskrivligt hur allt detta känns för mig, det känns som en saga, där jag kommenterade din lunar :O, sen addade jag din msn, sen efter ngr dagar började vi snacka där sen börja vi snacka i telefon, sen träffades vi i malmö, sen i svedala, sen kom jag hem till dig, då jag sov hos dig& det va en av dom mysigaste dagarna i hela mitt liv! sov så gott med dig vid min sida, även fast jag inte fick så mycket täcke dock :$, vi snackade i telefon minst en timme i sträck varje dag& flera gånger,  fast nu e de dock inte lika mycket som då :(..dagarna gick och jag insåg allt mer och mer varför du va  i mina taknar 24/7, jo för jag va helt tokig i dig! jag va helt kär! du insåg de nog själv, men jag sa iaf till dig sen att jag tyckte om dig, du sa desamma men att du inte vill stressa, av någon anledning blev vi ändå tsm samma kväll, och det kändes inte alls fel, det känndes bara så rätt! varje minut som går finns det bara du i mina taknar, det är för dig mitt hjärta baknar! alla snackar om att jag kommer bli sårad hit& dit men blir jag de så har det ända varit den bästa tiden i hela mitt liv, även fast jag hoppas på att aldrig bli de. fy fan va underbar du är älskling! saknar dig någiot sjukt mitt hjärta e helt tomt utan dig. men imron ses vi baby! äntligen! jag älskar dig darling! ;$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0