// lördag

hej& god morgon alla hjärtegull! hoppas ni sovit gott, tänkte börja detta inlägget så possetivit de går, idag ska jag leka med carro och nisse, har inte träffat nisse på säkert över ett år :|, saknad som fan! japp.. & nu ska jag berätta om min mycket trevliga gårdag, *ironi! *

först skolan som va helt blöö!, sen hem, gick till centrum för carro skulle handla cigg till mig, väntade på att bjelk skulle komma hem och ringa billy och höra med han fall han kunde köra honom hit, men han va tydligen nt hemma(?), fan vet jag! sen fixade jag och carro varsen om kunde köra och hämta han, men fick man ngt svar? nej! så det blev att köra till shell med dennis& carro, sen till centrum dit kom linus (audi), snackade lite med dom, sen blev jag övertrött och dog av grav heeela tiden, fattar själv inte varför haha! sen va de hem käka buddapest tårta (?), somnade med tårar& även vaknade med tårar pga bråk! sånt suger väldigt mk.. aldså va icke min dag så värst bra igår..
* dålig hårfärg (misslyckat!)
* bråk och mög hemma,
* bråk och mög med bjelk,
* somna i tårar.
kan en freda bli mycket bättre eller? jo en fucking aning! : / en sak va väl bra, köpte ny foundation 8-).. haha!

denna dagen ska bli bra iaf har jag bestämmt! ska till center syd med carro& nisse. jag och carro ska hjälpa nisse att välja kläder :), så blir snart blir det att fixa sig och så, ska snacka med carro nu om när nisse kommer och så :), fast innan det blir fix ska jag sova en stund till, är sjuuukt trött. uppdatering kommer senare
kössssss <3


Kommentarer
Postat av: mamma

snälla lilla vän... har du frågat han varför han gör så mot dej?

du åker alltid till honom ju men inte tvärtom...

känns som någon utnjyttar dej.... :-(

2009-05-31 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0