//. måndag

hejsan hoppsan, just nu hoppar jag mycket fram och tillbaka :/. vet inte var jag ska blogga eller något,  men det blir nog här, får be om hjälp av ngr, eftersom jag vet ngr som har denna bloggen,  men det fixar sig säkert, kanske kommer ta lite tid att fixa men inlägg kommer iaf så va glada för de för fan :)hehe.  jag kommer skriva om mina dagar, om mina tankar& känslor,  kommer väl slinka in ngt inlägg då& då också.  iaf nu ska jag berätta lite om min dag, hur en sett ut, först vakna jag ganska så tidigt, hade en timme att slappa iaf skönt som fan hehe (a''  stack till skolan,  chillade bara hela dagen framför blogg, det va darför jag börja tveka så värst, sen kom jag hem, höll på att somna i soffan, vilket inte är ovanligt när jag kommer hem, sen gick jag in och la  mig i mamma och pappas säng  ist, eftersom min syster la och sov i min säng hehe. busigt värre! och när jag la där och slappa ringde wirre mig, efter en stund kom hon hit! hon hade varit väldigt saknad! :/<3, spelade lite lite wii, kollade tv med min familj sen åkte hon hem, och nu sitter jag bara här och drygar till max, man kan hoppas på att man  somnar i tid idag iaf.. för de har man inte lyckats så bra med på senaste tiden, tyvärr :/  eftersom man oftast snackar med bjelk ganska länge om kvällarna :$ hehe. så kan de gå när man e kär hihi (a). jaha, det sista har ju inte med dagen att göra, men det fick passa in helt enkelt :). jahapp, men  nu har jag faktiskt inte mer att skriva mer än att jag saknar bjelk som in i helvete! det gör ont :/ <333
kösssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0