//. onsdag

idag känner jag mig himla onyttig, bara käkat onyttigt hela dagen! till frukost : toast ( överst på bilder under ) efter de ostkaka ( i mitten av bilden under ) och sen hamburgare ( tredje på bilden ) & sen har jag även ätit en till toast för den delen& sen har jag ätit en glass med, hehe, mMm ibland får man va onyttig visst? =) ska snart ut med pattalie (: hähä, eller ja, om en timme typ, funderar starkt på att gå och handla choklad nu :$, men pallar man de? hmm, får se om jag orkar hähäh. men jag skriver mer när jag kommer hem ikväll, vem vet de kanske bli ändrade planer? =D hehe. 


mMm här är min tjockis mat :D hehehe,  men vi hörs sen sötnosar! 
kössssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0