//. onsdag & uppdatering!

hejsan :D, idag vaknade jag& va svin trött så skolan sket sig, istället va jag hemma och satt här och tänkte lite, följde senare med mamma& hämtade min syster& hennes kille i skolan, ( sandra& marcus) sen drygade jag igen, bara sutiit här och slöat hela dagen, fast kl 8 stack jag ut med nathalie! riktigt längsen om man nt räknar med igår dåva! :) haha. vi stack till nyvång och fotta lite, och jag visade mina skills hahaha! bilder finns på bilddagboken : bjelksbabyy dåva! hehe. vi fick några nya kompisar också HAHAHAAH!  gubbar som va målade på ett bord :$ sen stack vi till maxi, handlade först choklad& sen handlade jag en energi dricka& en en coca vanilla. sen komsi min pappa så bjöd han på en cigg eftersom vi va så sjukt röksugna (a), sen åkte natha emd sin mamma hem, och jag med sandra, marcus, pappa, mamma& nathas moster åkte också med oss ^^ , eftersom både hon& mamma jobbar på maxi ju hehehehe. busigt värre! och nu ska jag lägga mig och smsa med min darling sen sova, skriver imron ;*

 våra nya vänner, söta dom e va? :) 
hehehe, men vi hörs imron baaaabes! 
kössssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0