// söndag

god kväll snuttepluttar! :)
sitter här och har ont i ryggen& benen, men jag har haft
trevligt idag! jag och carro stack och träffa natha,landin&
bohman, sen passade dom twice medans jag& carro 
stack och träffa nisse, stack till center syd och han handla
nya tröjar, frääsigt! :) sen träffade vi bohman& landin igen,
 sen gick alla fem ner till ån, tsm med twicen ofc :D, hon
la sig och somnade i solen och jag satt i bikiniöverdel &
stekte! sjukt nice, sen satt vi bara där och softatde, sen
började de bli kyligt, så vi följde nisse till bussen sen 
stack jag och carro hem, puuuuulade tårta& mat och 
efter de bara luffat framför datan och filosoferat! "/ lide
bull. vill bara säga en mening nu "jag gjorde tackvare dig!"
kanske nt ngn spciell som fattar, men carro& jag fattar.
nu ska jag in och borsta tänderna sen kolla film och
däcka till den, eller.. försöka däcka :/.. skolan imron ju,
sjukt bull, och säklart har jag glömt engelskan helt! :(..
nej god natt nu sötnosar ( bilder kommer! )
kössssssssss <3


Kommentarer
Postat av: Moster J

Men Pillan... :o(

En halv timme om dagen var allt som behövdes ju.. Du måste försöka, annars vill du inte juee

2009-06-01 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0