//. tisdag

god morgon alla :) hoppas ni sovit gott, det har faktiskt jag gjort, eftersom jag snackade med baby i trelefon tills jag
somnade igår, eller ja näxintill iaf :). nu sitter jag i skolan, är väldigt trött! usch och fy :). efter skolan blir det hem, slappa och så, sen åka in till malmö och träffa bjelk :D, vi ska gå lite på entré och så, mysigt! :) skulle egentligen på bio, men hittade ingen film som verka bra :$ så det blir att vi skiter i de. men det ska bli kul att träffa han igen, senast va ju i torsdags, känns som 100 år sen :|. 
och en sak som e riktigt skönt är att jag satt och gnällde hela morgonen om att jag va hungrig, sen kom vår rektor och frågade vem som skulle med på ngt sånt möte, så ville för jag inte orkade med nyhets pratet, och sen frågar hon ngt av det bästa "vill ni ha fika?" OHJA! oooom jag ville. så blev en baugett och varm choklad :D muuums, efter mötet va det ut och ta en cigg med emma, oussra, dennis& stefan, fast emma har varit så duktig och slutat röka ju :), kan man hoppas på att det går bra jooo :).
nej nu har alla försvunnit och vi börjar om 10 min, men jag skriver mer ikväll eller sen när jag kommer hem, om det händer ngt kul under den tiden, annars ikvl, :)
kösssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0