//. tisdagens uppdatering

hejsan gott folk! har prec kommit hem från malmö! mötte först bjelk på torget sen gick vi in till entré där han käkade och jag ville bara ha en läsk hehe (a), sen gick vi till new yorker, där han köpte kläder och även där ville jag icke ha ngt :$ haha. sen gick vi och handla cigg, sen in till entré igen, flumma  runt där lite, nere i pakerings huset ;) mMm hahaha! sen tog jag bussen 19:48 då va det hej då till min man :(, men imron ses vi igen! för då blir det att handla skor! :D wiiiho. pernilla gillare :$ hehe. vi träffade även en kompis till bjelk& hans flickvän, trevlans :)& såg tumba en snabb runda men det va typ bara "hej" haha :p, nu sitter man här hemma, skoskav, det e kul nästan jämt visst? :)& har prec käkat jordgubbar mMm, super gott ju, jupp tjockis hehe :). Men tack för idag bebis, det va helt underbart att äntligen få träffa dig igen ;* du är bäst! <333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0