//. torsdag

hejsan svejsan ; ), idag är jag faktiskt i skolan kom i tid och allt,
sweeet! malin kom nyss när här på en cigg och snackade lite,
trevlans, eftersom hon hade varit mk saknad! ivkäll blir de ny
kväll promenad med natha ;) haha. ska bli skojsigt, ily <3.

just nu sitter jag inne på lektion, man fick välja mellan att kolla
film eller sitta i ett annat rum och jobba, så valde att jobba, även
om det inte blir så mycket jobb hehe. natha sitter här brevid mig
och spelar bloons hahaha! vilket jag med ska göra (aa' fett skoj!
skriver mer ikväll hur min dag sätt ut, och kanske kmr ngt inlägg
om jag får ngn tanke i huvet eller känslor jag vill få ut elr ngt :).

kösssssss <3

Kommentarer
Postat av: natha ;)

haha bloons ;) <3



de blev ingen kvällsrunda :( för räligt väder :( men på månadg bby ;) ily<3<3<3

2009-05-28 @ 22:26:16
Postat av: natha :D

haha bloons xD ahah <3<3



de blev ingen kvällsrunda :( för räligt väder :( men på måndag bby ;) haha ily <3<3<3

2009-05-28 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0