// torsdagsen uppdatering

god kväll mina kära besökare (a). inget spciellt har hänt idag, flippat satan i skolan bara men det äckligaste va nog att alla fick hår i skolmaten :| sviiiingit! sen va ju natha också lite sving av sig ;) hahaaha! sen kom jag hem, tog det bara lungt, la mig och vila ett tag, skönt som fan! sen inget alls :|, varit så trist väder så inget kul att göra :(, tråkigt att vädret ska bli kasst nu, när det prec har börjat bli fint!
som ni ser har jag börjat fatta grejjen med blogg.se det e riktigt najs, fixat min sida lite och så, tack malin som hjälpte mig :).. nu ska jag lägga mig och kolla big brother, och blir de som vanligt så ringer väl baby sen också hehe :)& om morgon dagen blir som planerat så kommer de bli den mysigaste natten någonsin! ooohja :) nej nu ska jag kolla tv :)
kösssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0