vila i frid

jag saknar dig, tiden har gått så hiiiimla snabbt, dagarna är
fortf lika tomma, och jag minns de som igår jag satt vid din
sjukhus säng och kollade på dig, jag har så många minnen
med dig, du tog hand om mig genom min uppväxt, du lämnade
 aldrig vår sida, du fanns där i vått och tort och såg inget ont i
någon, jag minns fortf varje jul afton eller dagen innan eller
efter, så satt alla barn på golvet, jag, louize, pontus, carro&
sandra i köket och väntade spännt på sina julklappar, som
oftast va saker från ut landet eftersom ni resta ofta. men de
är nog bättre de är som de är nu, för jag hade aldrig velat se
dig lida, jag grät så många tårar förr, men jag har börjat acc-
eptera läget, jag har börjat inse att hur mk jag än gråter kmr
du inte tillbaka, och jag tror inerst inne inte att du mår bra av
att se mig ihopa krupen i min säng i tårar, tårar som rinner
för dig, jag tror du vill se mig glad som du alltid velat, jag vet
hur du vill att jag ska va, men jag har nt klarat av de, jag har
blivit svag, jag behöver dig här för att bli stark igen! du fick
mig att känna en kraft som ingen annan, ooh gud va jag
saknar dig! heeelt sjukt. minns även en gång när vi va
på någon marknad, var för liten för att idag minnas var&
vem vi kolla på när dom sjöng, jag minns att du berättade
vem de va, och jag vill kunna fråga dig igen så du kan
påminna mig, sen när vi körde hem därifrån så körde
gamla morfar fel, och jag sov i mitten sätet i bak sätet,
 och vaknade med ett ryck, då såg jag att han hade kört
fel haha, kan fortf höra ditt skratt och din röst i huvet!
detta får mig att bli helt psykiskt störd eller ngt. jag
får flipp i huvet! jag har sån fet ångest nu asso, när
du blev sjuk och åkte in och ut från sjukhuset va jag
hos dig i ditt nya hus en eller två gånger& sen va jag
hos dig på sjukhuset en gång, skulle gjort vad som
helst för att få träffa dig igen! att få se dig igen.. att
få höra ditt underbara skratt& din röst igen! jag vill
inte växa upp och förlora en efter en, jag vill ha
kvar dig! jag vill va liten igen! kom tillbaka till mig!
JAG ÄLSKAR DIG KRAFTIGT MYCKET MIN KÄRA
GAMLA MORMOR :'( <3

Kommentarer
Postat av: Li

Verkligen fint skrivet!

2009-05-28 @ 20:33:50
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0