<3

nu ska jag skriva några ord till min moster :)

du e verkligen helt fantastisk! den bästa mostern man kan önska sig,
jag kan snacka med dig om exakt allt och de känns så sjukt bra,
visst har du varit besviken& ledsen på mig, men jag har aldrig någonsin
tyckt illa om dig, du har alltid varit bra i mina ögon, och jag är tacksam
för du finns i mitt liv, du e verkligen ett under för mig, & de är alltid lika kul att
träffa dig, även om de kan ta veckor eller månader innan man träffar dig
så blir jag bara så glad, du är den jag skulle åka till om jag vill komma bort från allt,
det är dig jag ringer eller smsar eller skriver på msn till om jag berhöver snacka,
tack för allt du gjort för mig, du har fått mig att må riktigt bra. jag älskar dig jenny!

Kommentarer
Postat av: Moster J

Åhhh..Tack stumpan!!

Blir alldeles tårögd ju..

Älskar dig med! <3

2009-09-06 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0