bilder från helgen

Nu kommer lite bilder från Lördag, Söndag& måndag, 


Jaag,


Syster <3


Jonathan ;*<3


Marcus :)


En radom gubbe kom och gjorde oss sällskap -.-


Sen körde vi till Max, gubben körde och 
pumpa riiiktigt tung musik YEAH! 


Caroline blev tänd på han dirr! 
gaash she like it ;)


Jag& jonathan :)
& jonte är kräng och sitter med godis skålen i knäet&
håller en godisbit i handen hahaha (; <3




hahaha krängen ;$$


marcus (: 


hihi jag& jonathan ;$
myssssbarn ;$


mMm GOOODIS! 


Haha, du tror du kan :D<3


Får bli den avslutande bilden nu, 
när jag& snadra körde och hämta wirre i malmö,
körde jonte& marcus och lekte med marcus bil lite,

Nu har jag inte tid mer, ska äta nu så hörs senare sweeethearts!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad 'r det han gör med bubblan :S

2009-09-03 @ 10:10:22
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Moster J

Du ska kanske skriva ut vet det finns i vattenpipan så att polisen inte kommer o knackar på dörren...smartey...

Speciellt med tanke på Sandra o Marcus körkort...

2009-09-03 @ 14:01:06
Postat av: Jonte

Hehe söta bilder :$<3

2009-09-05 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0