frågor.

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - ohja :)
2. Har du sett din bästa vän gråta? - yepp.. 
3. Hur många kuddar sover du med? - sover bara med tre
4. Vad åt du senast? - risifrutti
5. Har du fått någon komplimang idag? - vettefan ;oo
6. Vad har du på dig just nu? - tjocktröja, troser& shorts
7. Är du polare med grannarna? - nej
8. Vilka språk pratar din mamma? - svenska?
9. Vilka länder har du bott i? - sverige 
10. Senaste piercingen? - töjning i örat, fast tagit ut den igen
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - igår tror jag
12. Gay? - e du? :o
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? - bara spytt en gång& däckat en eller två,
14. Har du äggat någon? - nej. 
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? - haha nej
17. Har du varit på stranden? - haha ja? har inte du de? ;o
18. Har du haft en stalker? - hahaha OMG ja!
19. Minns du dina/din musiklärares namn? rosa, roger, kmr faktiskt inte på fler just nu.
20. Hur bra är din syn? - haha, inte bra ;$
21. Har du varit på ett party? - haha ja xD
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - neeeevah!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? - " vem du är? & sen när fick jag en bror? "
24. Har du varit utomlands? - ye. 
25. Har du sett din bästa vän naken? - klart ;D hahaha
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? - har bara varit på ett jag kmr ihåg ;$
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - dom hade nog blivit besvikna& chokade
28. Var är dina syskon just nu? -  Sandra är i storarummet, carro är väl hos linus eller ute, louize är i skolan& linda jobbar väl eller ngt. 
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? - att jonte dissa mig när jag skulle pussa han ;$ HAHAHA! 
30. Vem ringde dig senast? - Coffe.B , fast de va imorse och jag sov :) hahah
31. Vilken tid gick du upp imorse? - halv 11 
32. Vad ska du göra i helgen? - vet inte riktigt än, 
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - Längtar efter dej ditt mysbarn :$<3
34. När var du riktigt sjuk senast? - nja, riktigt sjuk? vettefan, men e lite små sjuk nu
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? - jag tog på? xD HAHA! vet nt 
36. Vad finns i din bakficka? - de du inte har i din ;) mMm
37. Följer du några serier? - big brtoher! sena vardagskvällar på tv 400 (H)
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? - sov som en stock vill jag lova!
39. Vad är det första du gör på morgonen? - kolla mobilen om jag fått sms eller om ngn ringt& kollar klockan,
40. Vad ska du göra efter det här? - vet nt, sitta kvar här kanske, får se, ska iaf duscha snart hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0