galen kväll

ohyes, denna dagen har varit bra!
man vakna upp brevid en mysig person, la kvar i sängen 
en stund, sen hände inte så mycket, han åkte hem och jag chilla,
sen hämtade han mig så körde vi och hämta cajsa& andy, sen lämna
han mig och cajsa hos mig, sen käka vi buddapest tårta (?) och sen
stack vi ut med emmiy en stund, as kul! :DD

sen stack jag och cajsa hem, men ut lika fort igen, träffa emmiy, oscar&
eric, sen kom oliver och ngn till, sen stack jag, emmiy& cajsa, då träffa
man adde& henke och ngr till, fast typ as osociala? palla ((: haha,

sen satt vi och snacka en jävla massa skit vill jag säga&
emmiy är sjuk! :D hahaah! as kul kväll töser, tack <3

nu sitter jag och väntar på cajsa, hon har åkt hem för att
hämta sin laddare & kamera sladd, så ett videoinlägg med
oss kommer sen ;) hahaha, JAG LOVAR! :)),
hörs vi senare då PUSSSPUSSSS ;DD

Kommentarer
Postat av: Moster J

LÅG kvar i sängen...!! ;o)

2009-09-05 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0