' god morgon

då e man vaken och klar för skolan nu,
sitter och trycker i mig en ostmacka, 

jag hatar verkligen att äta om morgnarna!
det är nog de äckligaste jag vet /: att stressa
i sig mat innan man åker till skolan, usch.. 

iaf, nu ska jag nog byta linne IGEN! 
beslutsångest till max har jag ja, 
vill ha ett vitt men dom vita är i tvätten /:
aaah, jag har ett vitt men de va nt
fint till detta, men iaf dagens outfit :
Jenas,
svart långärmad tröja från gina tricot, 
rosa linne (?) från gina tricot, ( blev bytat mot :
ett vitt linne från lindas gaderob annars från gina) 
calvin klien troser, 
& ett vitt Gucci skärp :), 

Dagens smycken :
ett silvrigt armband, 
ett pärlarmand (fått av alexander<3)
ett brunt armband,
ett rosa armand, 
ett svart, rött, grönt& gult halsband, 
silvriga örhänge ( ringar )
ett silvrigt litet runt örhänge med ett hjärta i, 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0