gooonatt

nu börjar sängen smått kalla på mig, 
är ganska pepp på att gå till skolan imron efter en och en halv dags
vilande, idrott imron, men ska fråga om jag kan gymma ist så
jag nt får ont i magen igen (: , eftersom man kör sitt eget race där
inne& han sa ju aktiskt att de va lungt om man inte kunde va med
på idrotten serru (: , 

idag har jag nt gjort så mycket mer än tagit de lungt, 
följde med marcus ut till jonte och hämta en lur &
fick träffa jonte lite med (: pusspåhan! 
städat rummet och lite så, jag trivs bra här inne :) hihi. 

imron blir de strippen med sandra, marcus& jonte :D, 
sen däckar jonte hos mig MIHHWWW! myyys ;$, 
sen börjar man 10 i 10 på fredag och slutar kvart
i ett, de gillllllas! livet går fan bara på rätt håll! (yy'

nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, så ni
får ha de fin fint och sov gott allesammans (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0