home sweet home

då är man hemma från lund nu, det va trevligt som få!
kommer lite bilder nedan men tyvärr inga på julia :/..

man åt ju lite för mycket där, men mega gott var de, de vill*
jag bara säga, nu mår man bara illa, men så går de när
man trycker i sig först mat sen tårta& kakor, usch ja! 


jag innan vi åkte ;$

ursäkta bilden, men lillasyster suger på att fota
plus pappa svängde nog prec när hon fota, 
jag påväg till lund iaf! 

papps påväg till lund. 

jag& halva mammmis <3

vad tycker ni om detta? att hon åker bakom han i 
den där elgåenge rullstolen haha kommer inte på vad 
de heter, men hon satt där och så hel dum ut! 
som en uppnosig bitch typ. tyckte inte de va så ok?! 

älskade mammis när vi väl va framme i lund <3

linus& carro i lekhuset HAHA! 

lite av julias paket (:
& lillasyster och julias hår ^^

marcus, sandra& louize <3

tårtan made by linda själv! :D
den bilden får avsluta denna dag!




bilder från gårdagen!


jag, louize& sandra hos morfar,
& NEJ JAG PILLAR INTE I NÄSAN!
de kliar faktiskt PÅ näsan ;$

jag, louize& sandra igen ^^

sandra, jenny& jag körde fjortispose (; 
fast min blev ju inte så lyckad direkt ^^

jag, när jag fick stå ut med att spela alfons spel med lillasyster (x

vi är ju inte normala! :D

nu orkar jag inte lägga in fler bilder, 
ha de fint bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Min rumpa är med på bild ;) HAHAH

2009-09-08 @ 10:33:44
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0