I'm a barbiegirl

asso förlåt för detta inlägget, men jag stöööör mig så på såna blondiner
som tror dom e mycket bättre än alla andra, såna som går där& putar 
med läppar och bröst, gash jag orkar inte med såna, typ som pamela
anderson vem pallar henne seriöst? usch nej.. 

nej nu ska vi snacka om ngt roligt ist, gårdagen, ja roligt och roligt xD haha, 
gjorde typ inget efter skolan, vid 9 kom jonte hit, så va vi här ett tag, han&
min lillasyster dödade mitt huve 8-), men men, sen kom mamma, pappa, carro&
linus hem, då kröde jag& jonte till han, data nörda oss, som jag skrev i förra inlägget,
sen la vi oss och kolla en film, men de va fel text så vi sket i filmen och satt igång
lite musik ist, myste lite sen somna han, liten stund efter somnade jag,

va hemma vid 10 imorse, usch! och jag vill träffa min älsklings cajsa idag,
men kmr inte dit på ngt sätt och de suger verkligen! uppdaterar senare

Kommentarer
Postat av: Moster J

Kolla in vissa av dina egna bilder stumpan... S Skillnaden är att du är brunett ;o)

2009-09-14 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0