lite frågor igen ^^

Vad blir ditt namn baklänges?
allinrep
Vad har du för startsida på internet?
google chrome
Har du någon gång testat karate?
haha nej, 
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt, annars kan man ju inte sova.
Godaste drickan till frukosten? 
beror på vad man äter :)
Senast lästa bok?
minns faktiskt inte
Vem kramade du senast?
mamma eller pappa skulle jag tro
Vill du bli president?
nej, vill jag faktiskt inte!
Har du spelat kille i en teater?
hm, ja jag har för mig de
Duscha eller bada?
hm, bada :), fast har inget badkar ;$
Kan du ditt mobilnr utantill?
ibland kan jag ibland inte haha
Har du tråkigt?
nja, trött dock
Har du gråtit i skolan någon gång?
inte skolan jag går på nu, men ja.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nejnejnej, skulle aldrig få för mig de.
Vilken färg har din jacka?
de beror ju på vilken jacka jag har på mig? ;o
Använder du långkallingar?
nej
Är du höjdrädd?
ja
Vem var det senaste som fick dig att skratta?
min moster
Vad ska du göra NU?
svara på denna frågan
Hur äter du ett äpple?
jag tar en tugga efter en
Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
rädd nej, men dom är äckliga
Bästa tv program?
big brother, men nu börjar ju idol snart igen! :D
Rent spontant, bästa present du kan få?
en systemkamera tror jag :) haha
Resmål som fascinerar?
vad som helst!
Förrätt eller efterrätt?
efterrätt
Tre saker du alltid har med dig?
mobial, cigg, tändare. (aa'  eller cigg har jag ju inte alltid,
Den senaste komplimangen du fick?
att jag va söt tror jag,
Vilken mobilringsignal?
vet nt står bara : track 07, så vet inte vad låten heter
Minimorötter eller pommes frites?
pommes tror jag,
Första sporten du gick på?
brottning tror jag.
Vad längtar du mest till just nu? 
hur ska man säga de, efter jonathan haha ;$
Hur gammal har du tänkt bli?
så gammal som möjligt
Vad drömde du inatt?
HAHAHAHA, de vill jag inte ta upp här ;$,
för den drömmen skrämde mig. ;$
Vilken tv-serie är bäst?
denna frågan e väl nästan likadan som den andra om tv serier?
Kan du gå ner i spagat?
jag? haha jag e nog den mest oviga person som finns
Vad åt du senast?
ett päron
Höga eller låga strumpor?
låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
att bli lämnad ensam eller mista ngn i familjen
Har du varit kär i en kändis?
"kär"
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
haha bara när man sitter vid matbordet och har tråkigt
Vad har du för färg på ditt påslakan? 
svart& vitt
Vad ska du döpa dina barn till?
ingen aning än faktiskt, jo marqus om de blir en kille (;
( fast utala de marcus fast med q ist höhö! )
Sommar eller snö? 
sommar helt klart
Bikini eller baddräkt?
bikini (yy'
Är du mörkrädd?
när jag är ute själv och går så ja
Riktig gran eller plastgran?
riktig, de luktar godast ;$
Vem ringde du senast?
caroline tror jag
Vem fick du senast sms av?

jimmy wallden
Har du haft vattkoppor?
jupp

Har du gjort en snö ängel i år?
massssvis :D
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
hm, vet faktiskt inte, men ngr timmar väl
Platt eller lockigt hår?
olika, som idag blev de lockigt :)
Vad gör du när det regnar?
de man helst vill är ju att krypa ner i sängen med
någon spciell person och kolla film och mysa, &
lyssna på regnandet,
Har en dröm gått i uppfyllelse?
kanske de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0