nykomlingar?

hejsan dom som läser eller vad man nu ska säga :)
skolan idag de va faktiskt as kul måste jag säga! 
patrik bergh& patrik rosén tänkte duscha mig &
jag skrek ju så jag säkert gjorde dom döva haha!
nej kul mst jag säga att de va men livrädd va jag
på samma gång haha. 

asså jag såg en sak när jag gick in på blogg.se
det är mycket nykomlingar på aktiva, är de
inte? jag tyckte de såg ut som de i allafall,
men jag är ju jag, så jag kanske har fel?
jaja, kolla efter själv och se, typ ingen
jag kände igen iaf ;$ men kanske jag som
är efer? :D nej gud vet jag haha.

asso jag måste beklaga mig lite nu med förlåt!
jag e så sjukt telefon beroende, och mina gratis
sms gick ut, ehm, i flrr igår om jag inte minns fel,
i onsdags ja, och jag har fortf inte fyllt på den, 
man känner riktigt hur de killar i fingarana på
en nu asso, man blir knäpp av sånt skit : ), usch!
samma som man har ett beroende av bloggen ju,
även fast inte många läser& kommenterar så
älskar jag verkligen att skriva min blogg! (yy'
MEN VI HÖRS SEN KANSKE! PUSSSSSSSS ( v )

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D så glad att höra!

2009-09-11 @ 22:32:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0