tidsfördiv!

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade? om man nt räknar inom familjen så sofija

3. Hur lång är du? 1.70 ungefär

4. Vilken var den senaste film du sett? eva& adam tror jag,

5. Vem ringde du senast? bella <3

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? sötnos, vad gör du? ;)<3  till patrik 
( jag och sofija dummade oss litta haha :D )

7. Vad är dagens planer? hemma mys,

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, men ringa är lättare om man ska förklara ngt

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos förtillfället

10. När såg du senast din mamma? för kvart sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du? bruna

12. När vaknade du idag? vettefan, halv 11 kanske?

13. Har du någon gång hittat en katt? japp, men fick inte behålla den :((

14. Vilken är din favoritplats? framför datan eller i sängen ;$

15. Vilken plats föredrar du minst? ehm, kmr inte på ngn nu

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? helt klart i skåne!

17. Vad skrämde dig som barn? skolan tror jag, eller min pappa, tyävrr :/

18. Vem fick dig att skratta senast? ouf, vet nt ens om jag har skrattat idag :s
jo de va sandras bil (aa' , jag startade den men höll in gasen ist för den andra
vafan, glömt vad den ehter :s, kopplingen (ii) haha

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vafan e de för ngt :s

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, men vill skaffa bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan?

22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 men sover med tre

23. Hur många landskap har du bott i? ett,

24. Har du någon gång spytt på fyllan? en gång

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota :$

26. Är du social? hah ja, oftast ^^

27. Vilken är din favoritglass? beror vad man e sugen på

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skrika sen svimma tror jag ;o

29. Tycker du om kinamat? ja de e helt okej,

31. Vad dricker du till frukost? olika
32. Sover du på någon särskild sida? haha jag vet väl nt hur jag sover men somnar med huvet på ena sidan och benen på anda, aldså snett över sängen :p
33. Kan du spela poker? hhaha klart? :$

34. Tycker du om att mysa? tycker om? nej jag älskar de!

35. Är du en beroendemänniska? ja klart jag e beroende av vissa saker? eller vadå? ;oo
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min nästakusin (; haha plus ngr till xD

37. Vill du ha barn? inte nu nä men sen vill jag ha ett
38. Kan du några andra språk än svenska? nja (aa'

39. Har du någonsin åkt ambulans? nope

40. Föredrar du havet eller en pool? olika

41. Vad spenderar du helst pengar på? cigg& påfylling till telefonen, 
42. Äger du dyra smycken?
njä
43. Har du någon gång testat narkotika? aa

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? HAHAHA! en cigg :o, eller den stoppar man nt i munnan, ja dricka?

45. Vem är den roligaste människan du känner? haha sofija lätt! :DD

46. Välj ett ärr på din kropp? på mitt knä,
47. Vad har du för ringsignal? orkar nt kolla vad den ehter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? njä, ja kanske, som min lillasyster har nu

49. Flirtar du mycket? haha kalrt ;D

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i lund hos jocke :)

51. Kan du byta olja på bilen? HAHA KLART :O eller ngt byta men hälla på (aa'

52. Har du fått fortkörningsböter? har inte körkort? x)

53. Vilken var den senaste bok du läste? minns ej
54. Läser du dagstidningen? ja, typ varje morgon på bussen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope

56. Dansar du i bilen? HAHA klart (hh'

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj gissar jag på

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? va? ;oooo

59. När var du i kyrkan senast? på josses konfa :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0